08/09/2013

rimau ke ni???

Assalammualaikum

dulu masa saya sekolah, cikgu kata, menatang ni namanye gajah, bakpe nama dia jadi rimau???? cikgu tipu saya ke???


tipah tertipuuu... huhu... 

07/09/2013

06/09/2013

Meowww!!!

Assalammualaikum

Saje nak meluah perasaan... huhu
kalau kite tak cerdik, jangan bagitau kat orang....
kadang-kadang kite tegur orang n bagitau orang tu bodoh tapi sebenonye... bodoh tu balik kat kitew..
tak caya?

Situasi:
'A' send email kat 'B'= 'attach closing n opening prosedures'
'B' reply = 'makes 3 copy for the document needed'
'A' reply = Opening or Closing

1 jam kemudian 'B' call

B : 'U boleh tak jangan email I perkara macam ni??? call je terus... nanti kalu I tak baca email, susahla...'(dengan nada tinggi), jangan marah ye, kena marah!!!!

'A': takpe, saya memang suka kena marah. (dalam hati : benda tak urgent, haruskah aku telefon??? sok ko masuk opis aku tanye lagi la, kalu ko xreply!!!!)